Szukasz agendy?
Najpierw obejrzyj nagranie!
To Twój głos, a nasza scena!
Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.
Harmonogram
Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!
9:30
🚀 Rejestracja uczestników konferencji
10:30
👏 Prelekcja otwarcia
Prelekcje
(4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)
Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu.
To zasada barcampów w całej Europie.)
Keynotes:
Matylda Szmukier - Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.
Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.
Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?
Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia
w erze zautomatyzowanych finansów?
13:00
🔥Rozpalenie ogniska
Prelekcje
(5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)
Keynotes:
Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.
Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?
Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?
Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?
Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.
16:30
🏁 Prelekcja zamknięcia
19:00
🎉 Afterparty
Bilety
Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość
Afterparty z gitarą
Poczęstunek
Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!
Słuchacz(ka)
380 zł netto
(467,40 zł brutto)
+ VAT 23%
Bilet dla słuchacza(ki) jest biletem, który upoważnia do wejścia
na konferencję i dostęp do wszystkich prelekcjach.
🚀 Zniżka -30%
Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!
Kup bilet
Prelegent(ka)
280 zł netto
(344,40 zł brutto)
+ VAT 23%
Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).
UX w AI / AI w UX
Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.
e-commerce i marketplace
Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.
fintech i bankowość
Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.
Kup bilet
Kup bilet
Poznaj prelegentów!
© 2025 UX w lesie. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt
Kup bilet
Szukasz agendy?
Najpierw obejrzyj nagranie!
To Twój głos, a nasza scena!
Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.
Harmonogram
Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!
9:30
🚀 Rejestracja uczestników konferencji
10:30
👏 Prelekcja otwarcia
Prelekcje
(4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)
Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu.
To zasada barcampów w całej Europie.)
Keynotes:
Matylda Szmukier - Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.
Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.
Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?
Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia
w erze zautomatyzowanych finansów?
13:00
🔥Rozpalenie ogniska
Prelekcje
(5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)
Keynotes:
Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.
Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?
Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?
Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?
Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.
16:30
🏁 Prelekcja zamknięcia
19:00
🎉 Afterparty
Bilety
Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość
Afterparty z gitarą
Poczęstunek
Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!
Słuchacz(ka)
380 zł netto
(467,40 zł brutto)
+ VAT 23%
Bilet dla słuchacza(ki) jest biletem, który upoważnia do wejścia
na konferencję i dostęp do wszystkich prelekcjach.
🚀 Zniżka -30%
Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!
Kup bilet
Prelegent(ka)
280 zł netto
(344,40 zł brutto)
+ VAT 23%
Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).
UX w AI / AI w UX
Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.
e-commerce i marketplace
Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.
fintech i bankowość
Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.
Kup bilet
Kup bilet
Poznaj prelegentów!
© 2025 UX w lesie. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Szukasz agendy?
Najpierw obejrzyj nagranie!
To Twój głos, a nasza scena!
Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.
Harmonogram
Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!
9:30
🚀 Rejestracja uczestników konferencji
10:30
👏 Prelekcja otwarcia
Prelekcje
(4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)
Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu.
To zasada barcampów w całej Europie.)
Keynotes:
Matylda Szmukier - Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.
Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.
Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?
Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia
w erze zautomatyzowanych finansów?
13:00
🔥Rozpalenie ogniska
Prelekcje
(5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)
Keynotes:
Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.
Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?
Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?
Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?
Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.
16:30
🏁 Prelekcja zamknięcia
19:00
🎉 Afterparty
Bilety
Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość
Afterparty z gitarą
Poczęstunek
Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!
Słuchacz(ka)
380 zł netto
(467,40 zł brutto)
+ VAT 23%
Bilet dla słuchacza(ki) jest biletem, który upoważnia do wejścia
na konferencję i dostęp do wszystkich prelekcjach.
🚀 Zniżka -30%
Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!
Kup bilet
Prelegent(ka)
280 zł netto
(344,40 zł brutto)
+ VAT 23%
Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).
UX w AI / AI w UX
Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.
e-commerce i marketplace
Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.
fintech i bankowość
Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.
Kup bilet
Kup bilet
Poznaj prelegentów!
© 2025 UX w lesie. Wszelkie prawa zastrzeżone.