Szukasz agendy?

Najpierw obejrzyj nagranie!

To Twój głos, a nasza scena!

Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.

Harmonogram

Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!

9:30

🚀 Rejestracja uczestników konferencji

10:30

👏 Prelekcja otwarcia

Prelekcje
(4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)

Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu.
To zasada barcampów w całej Europie.)


Keynotes:

Matylda Szmukier
- Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.

Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.

 

Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?

 

Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia
w erze zautomatyzowanych finansów?

13:00

🔥Rozpalenie ogniska

Prelekcje
(5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)

Keynotes:

Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.

Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?

 

Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?

 

Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?

 

Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.

 

 

16:30

🏁 Prelekcja zamknięcia

19:00

🎉 Afterparty

Bilety

Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość

Afterparty z gitarą

Poczęstunek

Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!

Słuchacz(ka)

380 zł netto

(467,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Bilet dla słuchacza(ki) jest biletem, który upoważnia do wejścia

na konferencję i dostęp do wszystkich prelekcjach.

🚀 Zniżka -30%

Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!

  • Przy zakupie min. 5 biletów
  • Dla Zasłużonych Honorowych Krwiodawców i Zasłużonych Dawców Szpiku
  • Dla osób z udokumentowanymi min. 100h wolontariatu w ostatnim roku
  • Dla absolwentów kierunku Badania UX na CDV

Kup bilet

Prelegent(ka)

280 zł netto

(344,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).

UX w AI / AI w UX

Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.

e-commerce i marketplace

Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.

fintech i bankowość

Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.

Kup bilet

Nie czekaj z zakupem biletu na pełną agendę. Barcamp polega na tym, że niektóre tematy pojawią się jak już nie będzie biletów!

Kup bilet

Poznaj prelegentów!

Kontakt

Kup bilet

Szukasz agendy?

Najpierw obejrzyj nagranie!

To Twój głos, a nasza scena!

Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.

Harmonogram

Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!

9:30

🚀 Rejestracja uczestników konferencji

10:30

👏 Prelekcja otwarcia

Prelekcje
(4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)

Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu.
To zasada barcampów w całej Europie.)


Keynotes:

Matylda Szmukier
- Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.

Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.

 

Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?

 

Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia
w erze zautomatyzowanych finansów?

13:00

🔥Rozpalenie ogniska

Prelekcje
(5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)

Keynotes:

Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.

Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?

 

Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?

 

Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?

 

Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.

 

 

16:30

🏁 Prelekcja zamknięcia

19:00

🎉 Afterparty

Bilety

Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość

Afterparty z gitarą

Poczęstunek

Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!

Słuchacz(ka)

380 zł netto

(467,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Bilet dla słuchacza(ki) jest biletem, który upoważnia do wejścia

na konferencję i dostęp do wszystkich prelekcjach.

🚀 Zniżka -30%

Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!

  • Przy zakupie min. 5 biletów
  • Dla Zasłużonych Honorowych Krwiodawców i Zasłużonych Dawców Szpiku
  • Dla osób z udokumentowanymi min. 100h wolontariatu w ostatnim roku
  • Dla absolwentów kierunku Badania UX na CDV

Kup bilet

Prelegent(ka)

280 zł netto

(344,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).

UX w AI / AI w UX

Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.

e-commerce i marketplace

Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.

fintech i bankowość

Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.

Kup bilet

Nie czekaj z zakupem biletu na pełną agendę. Barcamp polega na tym, że niektóre tematy pojawią się jak już nie będzie biletów!

Kup bilet

Poznaj prelegentów!

GDYNIA, KOLIBKI

23 SIERPNIA 2025

Kontakt

Kup bilet

GDYNIA, KOLIBKI

23 SIERPNIA 2025

Kontakt

Kup bilet

Szukasz agendy?

Najpierw obejrzyj nagranie!

To Twój głos, a nasza scena!

Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.

Harmonogram

Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!

9:30

🚀 Rejestracja uczestników konferencji

10:30

👏 Prelekcja otwarcia

Prelekcje
(4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)

Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu.
To zasada barcampów w całej Europie.)


Keynotes:

Matylda Szmukier
- Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.

Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.

 

Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?

 

Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia
w erze zautomatyzowanych finansów?

13:00

🔥Rozpalenie ogniska

Prelekcje
(5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)

Keynotes:

Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.

Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?

 

Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?

 

Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?

 

Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.

 

 

16:30

🏁 Prelekcja zamknięcia

19:00

🎉 Afterparty

Bilety

Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość

Afterparty z gitarą

Poczęstunek

Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!

Słuchacz(ka)

380 zł netto

(467,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Bilet dla słuchacza(ki) jest biletem, który upoważnia do wejścia

na konferencję i dostęp do wszystkich prelekcjach.

🚀 Zniżka -30%

Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!

  • Przy zakupie min. 5 biletów
  • Dla Zasłużonych Honorowych Krwiodawców i Zasłużonych Dawców Szpiku
  • Dla osób z udokumentowanymi min. 100h wolontariatu w ostatnim roku
  • Dla absolwentów kierunku Badania UX na CDV

Kup bilet

Prelegent(ka)

280 zł netto

(344,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).

UX w AI / AI w UX

Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.

e-commerce i marketplace

Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.

fintech i bankowość

Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.

Kup bilet

Nie czekaj z zakupem biletu na pełną agendę. Barcamp polega na tym, że niektóre tematy pojawią się jak już nie będzie biletów!

Kup bilet

Poznaj prelegentów!