Szukasz agendy?

Najpierw obejrzyj nagranie!

To Twój głos, a nasza scena!

Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.

Harmonogram

Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!

9:30

🚀 Rejestracja uczestników konferencji

10:30

👏 Prelekcja otwarcia

Prelekcje (4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu. To zasada barcampów w całej Europie.)Keynotes:Matylda Szmukier - Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.

 

Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?

 

Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia w erze zautomatyzowanych finansów?

13:00

🔥Rozpalenie ogniska

Prelekcje (5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)Keynotes:

Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?

 

Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?

 

Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?

 

Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.

 

 

16:30

🏁 Prelekcja zamknięcia

19:00

🎉 Afterparty

Bilety

Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość

Afterparty z gitarą

Poczęstunek

Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!

Słuchacz(ka)

Wyprzedane

380 zł netto

(467,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Co wchodzi w cenę biletu?

🚀 Zniżka -30%

Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!

  • Przy zakupie min. 5 biletów
  • Dla Zasłużonych Honorowych Krwiodawców i Zasłużonych Dawców Szpiku
  • Dla osób z udokumentowanymi min. 100h wolontariatu w ostatnim roku
  • Dla absolwentów kierunku Badania UX na CDV

Prelegent(ka)

Wyprzedane

280 zł netto

(344,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).

UX w AI / AI w UX

Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.

e-commerce i marketplace

Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.

fintech i bankowość

Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.

Kontakt

Kup bilet

Szukasz agendy?

Najpierw obejrzyj nagranie!

To Twój głos, a nasza scena!

Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.

Harmonogram

Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!

9:30

🚀 Rejestracja uczestników konferencji

10:30

👏 Prelekcja otwarcia

Prelekcje (4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu. To zasada barcampów w całej Europie.)Keynotes:Matylda Szmukier - Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.

 

Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?

 

Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia w erze zautomatyzowanych finansów?

13:00

🔥Rozpalenie ogniska

Prelekcje (5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)Keynotes:

Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?

 

Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?

 

Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?

 

Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.

 

 

16:30

🏁 Prelekcja zamknięcia

19:00

🎉 Afterparty

Bilety

Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość

Afterparty z gitarą

Poczęstunek

Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!

Słuchacz(ka)

Wyprzedane

380 zł netto

(467,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Co wchodzi w cenę biletu?

🚀 Zniżka -30%

Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!

  • Przy zakupie min. 5 biletów
  • Dla Zasłużonych Honorowych Krwiodawców i Zasłużonych Dawców Szpiku
  • Dla osób z udokumentowanymi min. 100h wolontariatu w ostatnim roku
  • Dla absolwentów kierunku Badania UX na CDV

Prelegent(ka)

Wyprzedane

280 zł netto

(344,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).

UX w AI / AI w UX

Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.

e-commerce i marketplace

Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.

fintech i bankowość

Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.

GDYNIA, KOLIBKI

23 SIERPNIA 2025

Kontakt

Kup bilet

GDYNIA, KOLIBKI

23 SIERPNIA 2025

Kontakt

Kup bilet

Szukasz agendy?

Najpierw obejrzyj nagranie!

To Twój głos, a nasza scena!

Konferencja UX, na której siądziesz przy ognisku, posłuchasz historii i wymienisz się doświadczeniem.

Harmonogram

Rozumiemy, że cały dzień prelekcji może być przytłaczający dlatego zachęcamy do robienia przerw według uznania i integracji przy ognisku!

9:30

🚀 Rejestracja uczestników konferencji

10:30

👏 Prelekcja otwarcia

Prelekcje (4 Keynotes + 12 Barcamp Speakers)Tematy Barcampowe będą podane dopiero na wydarzeniu. To zasada barcampów w całej Europie.)Keynotes:Matylda Szmukier - Porozmawiajmy o pieniądzach: UX Research w B2C i monetyzacja, czyli jak badać pakiety cenowe.Krzysztof Miotk - Guilty pleasure Twoich klientów, czyli jak posegmentować klientów, aby odkryć ich skryte potrzeby.

 

Anna Jozanis - Doświadczenie na minusie. Jak skutecznie redukować dług UX?

 

Karol Zieliński - Użytkownik kontra algorytm - jak projektować doświadczenia w erze zautomatyzowanych finansów?

13:00

🔥Rozpalenie ogniska

Prelekcje (5 Keynotes + 11 Barcamp Speakers)Keynotes:

Tomek Żmuda - Zostań CRO Insighterem, czyli rzecz o tym jak optymalizować konwersje.Monika Janta - Kiedy każdy rozmawia z użytkownikiem. Czy to wciąż badania?

 

Agnieszka Balcer - Od taktyki do strategii: Jak zmienić proste badanie, by wspierało priorytety organizacji?

 

Tomek Palak - Inspiracja, nawiązanie - wszystko fajnie, ale co na to paragrafy?

 

Tomek Tomaszewski - Case study z budowania interfejsu konwersacyjnego AI w SentiOne.

 

 

16:30

🏁 Prelekcja zamknięcia

19:00

🎉 Afterparty

Bilety

Dostęp do 3 ścieżek tematycznych: UX a AI, Marketplace i ecommerce, Fintech i bankowość

Afterparty z gitarą

Poczęstunek

Ognisko i inne atrakcję od harcerzy!

Słuchacz(ka)

Wyprzedane

380 zł netto

(467,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Co wchodzi w cenę biletu?

🚀 Zniżka -30%

Żeby otrzymać zniżkę napisz do nas!

  • Przy zakupie min. 5 biletów
  • Dla Zasłużonych Honorowych Krwiodawców i Zasłużonych Dawców Szpiku
  • Dla osób z udokumentowanymi min. 100h wolontariatu w ostatnim roku
  • Dla absolwentów kierunku Badania UX na CDV

Prelegent(ka)

Wyprzedane

280 zł netto

(344,40 zł brutto)

+ VAT 23%

Kupując ten bilet zobowiązujesz się do przeprowadzenia prelekcji na wybranej ścieżce tematycznej. Uwaga - Jeżeli Twój temat nie będzie pasował do ścieżki - Twój bilet zostanie anulowany lub zmieniony na "Słuchacza" (za dopłatą).

UX w AI / AI w UX

Podziel się swoimi przemyśleniami o tym, jak projektować produkt oparty na AI.

e-commerce i marketplace

Opowiedz o tym jak produkty kształtują zachowania konsumentów i jaki użytkownicy mają realny wpływ na sklepy online.

fintech i bankowość

Podziel się swoją wiedzą od aplikacji bankowych po innowacje w płatnościach.